tiistai 3. maaliskuuta 2009

Vi ska dricka hela natten alkohol!

Risteily oli ja meni. Oli harvinaisen hauskaa ja heti kotiin päästyäni kaaduinkin rättiväsyneenä sänkyyn. Ei ihan heti uudestaan, kiitos! En jaksa risteilystäni pahemmin enempää kertoa, sillä sitä on tullut kavereiden kanssa puitua ihan liikaa. Nyt keskityn Tukholman ostoksiin!

Lähdimme Värtahamnenista metrolla (tunnelbana muodostui ruotsalaiseksi lempparisanaksi!) T-centraliin ja kauppakadulla kulutimme aikaamme hyvän tovin! Myös Mäkkäri oli kalliiden laivaruokien lannistamien ihmisten ystävä. En edes muista mitä kaikkia kauppoja kiertelimme, mutta tässä nyt kuitenkin mukaan tarttuneet ostokset.


Tässä näkyy myös tämän päivän asu kokonaan. Tukholmasta mukaan lähtivät Gina Tricotin batiikkileggarit, joista edellisessä postauksessa puhuinkin. Muut vaatteet: Neule - H&M, mekko - H&M, kengät - Citymarket, koru - Glitter. Kissa kuvausrekvisiittaa.


Tukholman H&M:ltä en olisi tohtinut ostaa mitään, koska minulla on edelleen 75€ lahjakortti käyttämättä ko. liikkeeseen ja se tietenkin toimii ainoastaan Suomessa. Pakko oli silti käyttää kassan kautta seepralegginsit, niitä kun olen jo tovin himoinnut. Muut vaatteet: Vyö - Seppälä, kengät - Vagabond.


Ja pienoisen tahtojen taiston pään sisällä käytyäni, oli pakko kiikuttaa myös tämä mekko kassalle. Rento "en jaksa pukeutua" -lumppu ruutukuosilla höystettynä - ihan mun juttu!


Lemppariostos löytyi kuitenkin Monkista. Nyt harmittaa ihan älyttömästi, kun jätin kaikkea muuta ihanaa kauppaan. En vain mahtanut mitään, kun nämä söpöläiset pomppasivat silmille, ei ajatuksia jäänyt muille kaupan tuotteille! Herkullinen kenkälaatikko on myös isoa plussaa!

Sopivia gladiaattorisandaaleja olen jo kahden kesän ajan metsästänyt, ja vihdoin tärppäsi täydelliset yksilöt! Hinta oli myös lompakkoa hivelevä 300 kruunua, joten en valita! Arvatkaa vaan, syyhyttäisikö laittaa nämä jo jalkaan. Ulkona pauhaava lumisade vaan ei taida olla samaa mieltä..

Lauantaina lähdemme varmaan äiteen kanssa vähän shoppailemaan. Äippä etsii toppahousuja ja minä voisin samalla reissulla piipahtaa H&M:llä, jos saisin vaikka lahjakortista jotain tuhlattua.

4 kommenttia:

Salla kirjoitti...

toi ruutumekko tekee sust tosi ison näkösen.......

toivottavast äiti otti sult ne mun kamat pois, DORKA

oon vihanen viel pitkää

Anonyymi kirjoitti...

Eikö nuo sinun ostamasi leggingsit ole paljon valkoisemmat, kuin nuo tuossa edellisessä postauksessa? Minun silmääni ainakin ovat kovin erinäköiset... :)

Tajja kirjoitti...

Dee: No nois kuvis ainanki.

Anonyymi: No ne oli kaikki ihan uniikkeja kappaleita, mä halusin tuollaiset suht. valkoiset ;)

Nanna kirjoitti...

mulle kans tolalset ginan leggingsit!
ps samis seepraleggarit ;D<3