torstai 19. maaliskuuta 2009

Osallistu. Autat.

Tulen varmaan kohta hulluksi. Olen tässä nyt vuoden ajan miettinyt pakkomielteisesti, kuinka otan tatuoinnin heti 18-vuotislahjaksi itselleni. Ja aihe polttelee tosi paljon. Asiaa eivät todellakaan auta poikaystäväni kaveri, joka tänään esitteli syntisen upeaa korppitatuointiaan eikä Heijastuspinnan Maria, joka tänään nosti blogissaan esille tatuointiaiheen.

Kuva-aiheita on mietitty ja päätinkin tässä taannoin, että otan tatuoinnin vasta, kun olen aivan varma kuvasta jonka ihooni haluan hakattavan.



Jokainen teistä varmasti tietää Mauri Kunnaksen! Kunnas oli ehdoton ensirakkauteni ja hänen kuvituksensa ovat mahtavia! Olen n. kuukauden päästä täysi-ikäinen ja vieläkin katselen kirjakaupoissa kaihoten Kunnaksen teoksia, miettien kuka niitä minulle enää lahjaksi kiikuttaa? Kunnaksen kissahahmot ovat aina aiheuttaneet minulle ylimääräisiä sydämenlyöntejä. Vaikka herran kirjat ovat varsin koirapainoisia, minua ovat aina kiehtoneet eniten ne kissat! Ilmeikkäitä ja veikeitä. Ja jos tähän ynnätään vielä se, että rakastan kissoja yli kaiken!



Mikä siis olisikaan parempi aihe ihoon hakattavaksi, kuin jokin Mauri Kunnaksen lämpimistä kissahahmoista? Ehdoton suosikkini on Koirien Kalevalasta löytyvä Lemminkäinen kissan hahmossa! Olen aika Suomirakas tyyppi ja Kalevalassa itsessäänkin Lemminkäinen on lempihahmoni. Koirien Kalevalassa Lemminkäisen huonoja puolia on korostettu entisestään ja voin samaistua tähän rääväsuiseen kissahahmoon. Hänet halajan ihooni.



Miettimissä asiassa toki vielä on, pitää jättää ajatus muhimaan, en usko että säntään heti 18-vuotispäivänäni tatuoijalle tökittäväksi, tämä vaatii huolellista hauduttelua ja ehkä vielä parempien kuvien etsintää. Myös valkoinen väri tulee aiheuttamaan päänvaivaa, saatan joutua vaihtamaan Lemminkäisen väriä, sillä minua ei houkuttele käydä puolen vuoden välein uusimassa valkoista maalia..

Olen ajatellut hyvin pientä ja siroa tatuointia, jonka saa helposti piiloon. Vaikka toiveissa siintää myös valtavat printit jotka peittävät käsivarret läpeensä, haluan aloittaa pienellä ja helposti peitettävällä, näin alkujanoa sammuttamaan.



Tänään olen herkutellut limpparilla ja suklaalla ja tehnyt jotain, mitä en olisi itsestäni ikinä uskonut. Löysin itseni tänään koulun jälkeen seisomasta K-marketin aulassa, valkoinen liivi ja keräysastia mukanani. Olin yhteisvastuukerääjä! Itseasiassa se oli aika hauskaa ja tuli itselleen aina hyvä mieli kun ohikulkijat antoivat rahaa hyvään tarkoitukseen. Yhteisvastuukeräyksen tuotot menevät tänä vuonna Suomen maahanmuuttajien koulutukseen sekä Bangladeshin köyhille. Suosittelen lämpimästi tekemään lahjoituksia, itseltänikin löytyi muutama lantti keräysastiaan!


Äitini osti minulle tässä alkuviikosta mahtavaa hiuslakkaa! Mahtavaa persikan(?) tuoksuista got2b smooth'n chic -tököttiä! Tuoksuu oikeasti aivan jumalaiselta ja jopa poikaystäväni pitää tuoksusta vaikka normaalisti inhoaa yli kaiken jokaikisen hiuslakan hajua! Pito on myös kelpoluokkaa, nyt hamuan saman sarjan muotovaahtoa! Nam.



Tässä vielä päivän asusta uskomattoman huono kuva ja asu näyttää aika järkyttävältä, mutta se oli oikeasti kiva ok!

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

voi että noi legginssit on kivat (: miten tollaseks kerääjäksi pääsee?

headphones kirjoitti...

Itsekin keräilin eilen yhteisvastuukeräykseen, ovelta ovelle -tyylillä tosin :D luulis että rahan rankuminen ihmisten ovilla kulkiessa tuntuisi ahdistavalta, mutta kaikki anteliaat ihmiset piristi kyllä mun päivää. tykkään noista legginseistä !

Tajja kirjoitti...

Anonyymi: Niin on! Oman seurakuntansa kautta pääsee, ainakin minä pääsin! Muhun itseasiassa otettiin yhteyttä asian tiimoilta, mutta homma toimii varmaan toisinkin päin! :)

headphones: Joo mäkin vähän epäröin koko keräystouhua mutta siitä tuli uskomattoman hyvä mieli!

Anonyymi kirjoitti...

Hurry up..
Uutta postausta laittais jo :D
Tää on niin ihana<3