perjantai 28. elokuuta 2009

Näin pääsi käymään

On tapahtunut ihan hurjasti ja oon tän viikon jälkeen ihan puhki. Tekstitaidon vastaukset pitäisi palauttaa maanantaiksi ja pitäisi lukea kirjoja äidinkielen kurssia ajatellen, mutta myös kirjallisuusdiplomia silmälläpitäen. Kemia aiheuttaa päänvaivaa myös. Näiden ahdistavien askareiden lomassa olen myös raahannut Ikea-kasseittain vaatteita ja kirjoja kirpputorille. Tänään kävin kyselemässä paljonko olen tähän mennessä ansainnut, ja minulle lykättiin 143€ käteen! Olin iloinen!

Ehkä juuri stressin takia tein myös erään PIKKU jutun. En saanut hiuksiani (enkä naamaani) asettumaan eräänä aamuna joten..
Älkää välittäkö vasemmalta työntyvästä hiustuposta, kuvaushetkellä sen juuri oli vielä rastoittuneena.

Litratolkulla hoitoaineita ja suihkeita ja hoitavia shampoita, vahva kampa ja harja ja SAKSET. Takut sanoi heihei ja tilalle lyhyt tukka. Sen jälkeen useamman tunnin päivittelyt, MIKSI LEIKKASIN NE POIS?!
Ehkä tähän tottuu joskus. Pidän näistä tavallaan. Korostaa kaksoisleukakokoelmaani!

Ps. Edellisen postauksen Ikea-reissulta tarttui mukaan ainoastaan pari kenkälaatikkoa ja bulldogi pehmolelu!

Pps. Huomenna menen Luumäelle ja ehkä kaverin pirskeisiin, ehkä niistä jotain asiaa myöhemmin? Nyt ei irtoa juttua kyllä, oon poikki.

8 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

sitten kun jaksat olis kiva saada noista parempaa kuvaa, eikä ne tuossakaan pahalle näytä! :)

Anonyymi kirjoitti...

noihan on tosi hienot!

Erika kirjoitti...

Pakko sanoa, mutta mun mielestä lyhyet sopii sulle paljon paremmin! :)

vesiheinikki kirjoitti...

Me likes!

Jälkimmäisessä kuvassa et kyllä näytä yhtään itseltäsi. Mutta eipä tuo haittaa.

Anonyymi kirjoitti...

kokeile joskus keesiä? tai sitte vaa tupeeraat ton tukan ihan pystyyn, saattais näytää iha jännältä

Anonyymi kirjoitti...

Ootko tulossa Luumäelle koiranäyttelyyn vai?

Tajja kirjoitti...

Anonyymi: Lisää kuvia tulossa kyllä! :) kiitos.

Anonyymi: Kiitos!

Erika: Kiitos paljon :D

vesiheinikki: Omasta mielestäni en näytä ylipäätään yhtään iteltäni lyhyissä hiuksissa :DD

Anonyymi: Pitänee kokeilla, kiitos :)

Anonyymi: En, kävin virkistäytymisviikonlopussa kesätöiden muiden ohjaajien kanssa :D

Anonyymi kirjoitti...

Ei kauan kyl locksit kestäny nyyh :--( !?!

Tosin toiki näyttää ihan hyvältä.