maanantai 16. tammikuuta 2012

Pollomuhku

Joku varmaan jo tietää mun pakkomielteen pöllöihin.. (nimimerkillä: Hyllytin tänään vauvojen tutteja. Ja olin hyvin lähellä ostaa yhden, ihan vaan koska siinä oli pöllön kuva..) Tässä vähän mun uusimpia pöllöjuttuja hehe.


Pöllösormus Seppälästä. Tää on melkein jopa hienompi kuin meikän toinen pöllösormus!


Pöllöriipus markkinoilta. Ostin tän kojusta, minkä tuotto meni eläinten hyväksi. Siellä oli paljon muutakin pöllökrääsää, voitte varmaan kuvitella kuka hypisteli sormenpäänsä verille.


Pöllöheijastin Haloselta. Niiiiin siisti.


Pöllö-yö-pöksyt-mitkälie Seppälästä. En mä edes yleensä käytä mitään tälläisiä, mut hei, pöllö. Ja -50% hintalappu.


Pöllöpaita Onlyltä. Ollut varmaan ostopäivän jälkeen joka toinen päivä meikäläisen päällä..

Vaihdoin muuten ton yläbannerin. Kävi ärsyttämään, kun bannerista tuijotteli n. 3v vanha kuva! En jaksanut räpeltää mitään "hienouksia", niin tein tollasen superyksinkertaisen, kelvatkoon.

3 kommenttia:

Hemuli kirjoitti...

Söpöjä nuo pöllöt :) Itekki oon koittanu metsästää tommosta pöllökaulakorua, muistaakseni tommosia myytiin josai välis h&m:llä, mut enää ei oo näkyny :(

Anonyymi kirjoitti...

tee ruokapostaus ! eli millasii ruokii kokkailet ja mitä yleensä syöt yms :D heh

Tajja kirjoitti...

Hemuli: Joo, yhdessä vaiheessa noita näkyi vähän joka kaupassa, mutta nyt ovat jotenkin mystisesti kadonneet :( kannattaa netistä yrittää ettiä!

Anonyymi: Ahahaha. Joo.. "tässä on tää makkara ja tässä tää makaroni. Ja sit mä syön ne" -postaus vois olla hyvin.. krhm. Mielenkiintoinen :D voishan sitä jotain joskus väsätä!