torstai 19. tammikuuta 2012

No mites se joulu

Okeei, joulusta on kohta kuukausi aikaa, mutta voisin silti esitellä joulun lahjasaldon, kun se nyt tuntuu meikäläisen blogiperinteeseen kuuluvan.


Iittalan Essence -valkkarilasit. Oon himoinnut näitä niiiin kauan ja oon tosi tyytyväinen, että vihdoin ne ilostuttaa mun viini-iltoja.


Paketti Wellan hiusmömmöjä. Vaikuttaa tosi hyviltä ja tuoksuu herkullisilta. Mutta. Ei mee ihan yks yhteen meikäläisen takkutukan kanssa. En käytä hoitoainetta ja shampookaan ei ihan tälle tukalle sovellu, muotoilumömmöstä puhumattakaan. Shampoo ja hoitsikka ovatkin nyt poikaystävän käytössä..


Parit lahjakortit S-ryhmän myymälöihin ja ravintoloihin yms. Toisen tuhlasinkin jo Emotionissa meikkeihin, toisella voisi käydä joskus vaikka Amarillossa syömässä. Hmm.


Afrikan tähti -lautapeli! Mun lemppari lautapeli ikinä :')


Parit Sinkkuelämää-kirjat. Carrien nuoruusvuodet ja Ensimmäinen kesä New Yorkissa. Luin molemmat parissa päivässä ja tykkäsin ihan älyttömästi.


Salkkareitten 40 ekaa jaksoa, Gossip Girlin neljäs tuotantokausi ja True Bloodin toinen tuotantokausi. Salkkarit on katsottu jo aikapäiviä sitten, pyhitettiin poikaystävän joululoma vanhoille Salkkareille.. Gossip Girl on myös kohta katsottu, on aika siirtyä True Bloodin pariin!


TALLENTAVA DIGIBOKSI! Muutosta lähtien oon ollut täydellisessä telkkaripimennossa, mutta empäs ole enää! Ja enää ei mikään lemppariohjelma jää näkemättä vittumaisien työvuorojen takia mwahaha.


Philipsin sähkövatkain. Tätä olenkin jo kokeillut yhden juustokakun teossa ja tykkään! Helpottaa elämää huomattavasti.


Ja uudet lakanat, tuli tarpeeseen :)

Olin näemmä ollu extra-kiltti vuonna 2011!

1 kommentti:

Mella kirjoitti...

Haha moi! Eksyin tänne jostain :D Tosi kiva blogi ja aika humoristinen!