tiistai 10. elokuuta 2010

Totaalirandom



Mulla alkoi tänään lukion neljäs vuosi! Toisaalta on ihan kivaa jatkaa vielä lukiossa eikä tarvitse miettiä vielä niin aktiivisesti mitä teen sen jälkeen. Mutta taas toisaalta, olisihan se kiva päästä sieltä joskus poiskin. Noo, ehkä keväällä on meikäläisen vuoro hengailla valkolakki päässä.



Oon myös tosi onnellinen, että ne megahelteet alkavat helpottaa. En mä nyt v ä l t t ä m ä t t ä oikein tykkää tosta myrskyämisestäkään, mutta ainakaan ei ole niin tukalat oltavat kaiken aikaa. Ja syksy on muutenkin tosi ihanaa aikaa, mä rrrrakastan syksyä ja sellasta pientä synkkyyttä ja oransseja lehtiä ja kaljuuntuvia puita ja kaikkea.



Kuvituksena tässä tosi turhassa, katkonaisia ajatuksia sisältävässä postauksessa on mun tänpäiväisiä pärstäkuvia. Koulua oli tosiaan se 10:00 - 10:30 ja sen jälkeen olen vaan lagaillut. Katsoin eilisen True Blood -jakson ja ajankuluksi räpsin itsestäni pitkästä aikaa kuvia. Aloin taas ymmärtää, miksen ole niitä vähään aikaan ottanut :D



Viikonloppuna piti ottaa naama kohti Mikkeliä ja Jurassic Rockia, mutta se nyt peruuntui mm. säätilojen ja yhden kaverin perumisen vuoksi. Olisi ollut kiva lopettaa kesä vielä yksiin festareihin ja olisi ollut kiva nähdä Ylppöä vähän lisää, mutta toisaalta ei kauheasti harmita. Sinne olisi mennyt taas rahaa ja aikaa.

Joo tällä postauksella ei tosiaan ollut mitään ideaa, heippa.

Ei kommentteja: