sunnuntai 20. syyskuuta 2009

Mun on pakko saada sut

Huoh. Sen jälkeen kun sain keskiviikkona kuulla, ettei minua lähinnä ikäni vuoksi haluta iltaohjaajaksi, (olen edelleen katkera, paikka oli kuin juuri minua varten tehty!) olen metsästänyt avoimia työpaikkoja silmät selällään. Houkuttelevimpia ehdotuksia ovat tähän mennessä olleet Tiimarin ja R-kioskin myyjät, joskin minulla on vahva tunne etteivät he halua työhön ihmistä kuka voi tehdä ainoastaan iltaa ja viikonloppua. Siihennähden ettei esimerkiksi Tiimari ole edes auki iltaisin saati sunnuntaisin. Kebabmestari kebabpizzeriaan ja sandwich artisti Subwaylle kuulostavat kyllä mahtipontisilta nimikkeittensä vuoksi. Mestari ja artisti, vau! Mutta pizzanpyöritys ja sämpyläntäyttö eivät kuitenkaan ole ihan se mitä etsin. Sitäpaitsi olen kävelevä katastrofi keittiössä, minä olen se kuka on pilannut muuten herkullisen oloiset muffinsit lisäämällä taikinaan suolaa sokerin sijasta.



No, ehkä en jaksa nurista työtilanteestani sen enempää. Saanpahan sentään ruokaa ja katon pääni päälle ja aivan ilmaiseksi. Olisi kuitenkin kiva saada myös bensaa autoon (en ole järin innoissani ajatuksesta hengailla 24/7 kotona tietokoneella..) ja rahaa muutenkin henkilökohtaisiin menoihin. (ei ole kivaa pyytää äitiä rahoittamaan baari-iltoja, shoppailuja tai tupakanpolttoa, sillä mistään näistä kolmesta äityli ei ole järin innoissaan).



Kuvituksesta vielä sananen, voinette nimittäin ihmetellä miksi paasaan rahattomuudestani ja siitä ettei minua huolita MINUA VARTEN TEHTYYN TYÖPAIKKAAN ja tekstin kuvituksena on herkullisia syysvaatteita H&M:ltä, Gina Tricotilta ja Ellokselta.. Olen maailman epäloogisin ihminen ja juuri silloin milloin minulla on rahat hyvin vähissä (tässä tapauksessa edes termi VÄHISSÄ ei riitä kuvaamaan tätä tilannetta) olen eniten innoissani vaatekauppojen tarjonnasta. Miten voin vastustaa ihania syysvaatteita? Onneksi minulla on nimipäivät tässä ööö... muutaman (...) viikion päästä. Äiti voisi ehkä ostaa minulle pari kivaa juttua. Esimerkiksi nuo ihanat H&M:n sähäkän siniset mokkasaappaat. Ja paljon neuleita. Ja pliis tuon namin karvaliivin. Eikä minulla ole mitään uutta laukkuakaan vastaan!



Ehkä menen suosiolla nukkumaan..

3 kommenttia:

sa-lla kirjoitti...

nii ja missäs se lähin subway on, lahessa? :-)

Anonyymi kirjoitti...

ai sä poltat??

Tajja kirjoitti...

sa-lla: Kotkaan avataan.

Anonyymi: Hups..