perjantai 9. tammikuuta 2009

Tanska vei.

Oon nyt varmaan sata kertaa sovittanut Seppälästä (!!) löytämääni motoristi-nahkatakkia, aina vaan pettyäkseni uudelleen. Varmaan vuoden olen jo motoristitakkia enemmän tai vähemmän himoinnut, mutta täydellistä yksilöä ei vaan löydy D: Seppälän oma näyttää kivalta ja tuntuu kivalta, mutta kun se ei mene TISSIEN kohdalta kunnolla kiinni, vaikkei mulla oikeasti mitään ihrapalluroita edes ole! :DD ihan naurettavaa! Tai no menee se takki kiinni kun väkisin survoo, mutta se näyttää aivan järkyttävältä juuri siksi, että tissit ei mahdu takin sisään.

En mä mokomaa lumppua edes käyttäisi kiinni, koska auki se näyttää niin paljon kivemmalta. Mutta en mä voi ostaa takkia, jota ei ole edes mahdollista saada kiinni. Tai en ainakaan maksa vaatekappaleesta 70€ vain koska se näyttää hyvältä. Vaatetta pitää myös pystyä käyttämään.

Nyt kuitenkin H&M:lle on taas rantautunut biker-rotseja! Mietin, että ovatkohan ne yhtä piukanniukkoja rintavarustuksen kohdalta ja onko kaikki bikerrotsit tarkoitettu sellaisille ihmisille, keillä on kuopat tissien kohdalla? Tekisi niin hirvittävästi mieli tilata ko. pomppa nettikaupasta, mutten halua riskeerata, inhoan nimittäin palautusrumbaa. Pitäisi varmaan raahautua joku päivä johonkin vähän kauemmas metsästämään TASOKASTA H&M:ää, mistä saattaisi mokoma takki löytyäkin. Pakko sovittaa ennen kuin edes harkitsen sen ostamista!



Ellokseltakin löytyisi toki ihastuttavia bikertakkeja, mutta yli satasen hinnat ovat minulle aivan liikaa. Ne tosin olisivat varmasti tuhat kertaa kestävämpiä ja kaikenlisäksi aidosta nahasta valmistettuja, mutta kun budjetti ei veny niin se ei veny.



Ps. Isosisko joutui umpparileikkaukseen! Tosi keljua, itse olin myös ko. leikkauksessa tässä pari vuotta taaksepäin. Itsellä sairaalassamakaaminen venyi noin kolmeen viikkoon vatsakalvoni päästyä tulehtumaan! Toivoa sopii, että siskon kärsimykset jäävät vain pariin yöhön.

8 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

kyl monet on kehunu niitä hm takkeja että eiköhän se siitä rintavarustuksestakin mahu :D

Jose / ajastaika.com kirjoitti...

Mulla on se H&M:n versio, koossa 42(!) vaikka normaalisti olen kokoa 36/38. Rintavarustusongelmista en pienitissisenä osaa sanoa, kyllä mulle olis 38 ollut ihan bueno - jos vain takki ei ois ollu käsivarsista niin tiukka ettei käsiä saanut kunnolla nostettua. Ihmettelen suuresti millaisille riukukäsille takki oikein on tarkoitettu, koska itsekin oon aika luikku käsivarsista. o_O Onhan se 42-koon takki hiukan leveä, mutta tuskinpa sitä kamalasti tulee kiinni pidettyä ja auki se on just sopivan kokoinen.

Anonyymi kirjoitti...

Itsekin kärsin pari vuotta sitten umpparista ja vielä samanlaisella vatsakalvontulehduksella höystettynä, ei kivaa.. :/

Tajja kirjoitti...

Anonyymi: Hyvä kuulla! :--)

Jose: Hui :o Olen minäkin hyvin pienitissinen, liki tissitön, ja silti se perhanan Seppälän takki ei mennyt rintojen kohdalta kiinni :( Ja nyt kävi pelottamaan tuo käsivarsi-juttu :D No, ei kai auta muu kuin käydä sovittamassa!

Anonyymi: Ei todellakaan, luojan kiitos umppari ei voi puhjeta kuin yhden kerran!

Anonyymi kirjoitti...

Sinun rinnoilla pitäisi mennä kiinni. Ehkä sun kannattaisi siirtyä omaan kokoon, ei änkeä liian pientä päälle jolloin mm. hurmaavat jenkkakahvasi korostuvat.

Tajja kirjoitti...

Anonyymi: :D:D:D: aww.

essi kirjoitti...

mulla on toi h&m:n takki koossa 40 vaikka oikeesti mun koko on korkeintaan 34...... Mut on se kyllä vähän reilun kokonen :DDD

Anonyymi kirjoitti...

Mä olen kokoa C75 ja toi takki menee hyvin päälle, ihan normikoossa. Kokeilin kerran sitä H&M:llä, en ostanut ja nyt harmittaa, varmaan pistän tilausta menemään joku päivä.