maanantai 27. joulukuuta 2010

Tähden tähdistä kirkkaimman

Hei huomaatteko kuka on saanut jonkun ihmeellisen postausinnon! No meiksipä tietty. Ehkä se on tää loma, tietää ettei tarvitse tehdä yhtikäs mitään, niin voi tuhlata aikaa kirjoittelemalla ja tunkemalla tänne kuvia. Kivaakivaa.



Vaikka tykkäänkin joulusta tosi paljon ja piparkakut, suklaa ja glögi on varmasti parasta koko maailmassa, oon ihan onnellinen että joulupyhät on takanapäin. Ei ole ihan mun juttu se kotona jumittaminen. Päivän joutenolo on vielä mukavaa ja rentoa jne. Mutta auta armias jos kotona joutuukin istumaan kauemmin kuin sen päivän. Meikällä flippaa!



Onneksi joululomaa on kuitenkin vielä ruhtinaalliset.. hmm. melkein kaksi viikkoa jäljellä, voi rellestää miten vain eikä tarvii stressailla aamuheräämisiä tai koulujuttuja.



Ja nyt kun joulusta on luovittu kunnialla läpi, on aika käydä suunnittelemaan uuttavuotta. Mulla on suunnitelmat vielä ihan auki, pakko keksiä jotain ja äkkiä! Onneksi on kuitenkin vielä muutama päivä aikaa funtsia.



Postauksen kuvituksena on jotain tekotaiteellista pask.. öö. No kuitenkin, kuvia kaikenlaisista jouluvaloasioista mistä tykkään tosi paljon. Enjoy ja sillei.





2 kommenttia:

Riikka kirjoitti...

Jee jollain muullaki on tommonen paperilanka kranssi :D Onks joku teistä tehny sen vai mistä moinen on peräisin? Oon utelias, oma äiti ku on noita tehny syksyn aikana vissii 16kpl, ja mun mielestä se on melko hullu......:)

Tajja kirjoitti...

Possu: Meille tän teki mummo, äitee oli ihastellut mummolassa just tollasta kranssia, niin mummo sitten väsäili äitillekin oman :D