perjantai 1. lokakuuta 2010

Huhuu

Löysin maailman hienoimman jutun.





Pöllösormus Seppälästä, n. 5€! Oon ihan hulluna pöllöihin, mun mielestä ne vaan on hienoimman näköisiä eläimiä ehkä ikinä. Mulla on supersuloinen pöllökukkaro ja itsetehty pöllökangaskassi ja oon tehnyt itselleni jopa pöllötatuointisuunnitelman mikä on tosi upea vaikka itse sanonkin! Pöllökrääsä on parasta. Seppälässä olisi ollut myös söpöt pöllökorvakorut mutta meikäläisellä ei ole ikinä ollut korvissa reikiä, niin ehkä mä en tee niillä mitään..

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Eiks sul oo korviksii?? oon aina luullu et on..:D Juu, pöllöt on aika sulosia..ne on nyt ihan in. tursuaa joka paikasta.

Tajja kirjoitti...

Anonyymi: Ei ole, ajattelin kyllä että voisi hankkia, huvittaisi vähän venyttää toista korvaa :D

Ja oon ihan onnessani tästä pöllöbuumista, pitää hamuta pöllökrääsää nyt kaikkialta kun se on vielä IN :---D

Anonyymi kirjoitti...

kuva pöllökassista!

Anonyymi kirjoitti...

Ihana sormus! ♥