keskiviikko 30. marraskuuta 2011

Sellasta

Mulle on viime aikoina kertynyt hiljakseen kaikkia uusia juttuja, ja ajattelin että voisin esitellä niistä osan tässä nyt. Kuvat on aika ala-arvoisia, antakaa anteeksi.



Uus talvitakki Vero Modasta. Iso huppu, sopiva pituus, hauska väri ja ennenkaikkea halpa hinta sai meikäläisen retuuttamaan tämän kotiin asti. Olin kipeästi uuden talvitakin tarpeessa, oon pari vuotta laahustanut tämä lumppu päällä ja olisihan se kiva omistaa enemmänkin takkeja kun vain se yksi. Kaikenlisäksi mun mies lyttäsi ton mun vihreän "valaanpelastajatakin" ihan maahan. Kuulemma näyttää enemmän miesten takilta kuin naisten.. Hmm. Uudesta takista sillä sen sijaan ei ollut mitään pahaa sanottavaa! Huomatkaa muuten maailman söpöin pöllöheijastin, mikä sekin on uusi! (ps sori huono kuva, luonnonvaloa ei ollut kuvaushetkellä saatavilla)



Söpö nude-hörhelö-mekko H&Mltä. Tein pikkuruisen tilauksen Henkkamaukalle tässä jokunen aika sitten ja tilasin ale-puolelta kolme mekkoa ja yhdet housut. No yksi mekoista oli auttamatta liian iso, housuihin palaan joku toinen kerta. Mutta tää mekko on ihana, näyttää henkarissa vähän.. laatikolta, mutta päällä on tosi hyvän näköinen. Nyt vaan odotan jotain tilaisuutta mihin voisin kiskoa sen ihan päälle asti..



Tässä on toinen H&M-paketista kuoriutuneista mekoista. Ihan perus, raitoja ja trikoota, mutta jostain syystä olen tästä ihan hirmuisen innoissani! Tässä on ihan älyttömän kiva leikkaus, toi leveä helma (ei tule kuvassa juurikaan esiin, huooh) on ihan parasta ja tää näyttää mun päällä paremmalta, kuin mikään meikäläisen mekko ikinä! Yritän muistaa ikuistaa tästä jonkun kuvan joskus tositoimissa.



Ja aina vaan paranee.. Kirpparilöytö toissaviikon loppupuolelta. Timo Rautiainen & Trio Niskalaukaus bändihuppari, olisko ollut jossakin vitosen hujakoilla. Mä rakastan Timo Rautiaista ja Trio Niskalaukausta! Mä myös rakastan väljiä, paksuja huppareita! Kaksi kärpästä yhdellä iskulla. Huppari on kokoa S, mutta tosiaan tollanen unisex Fruit of the Loomin malli, joten meikäläiselle hieman reilun kokoinen. Mutta hyvä niin, tää on just koleiden talvi-iltojen pelastaja!



Nämä Tamariksen kengät loikkasi mun silmille kesällä 2010. Oltiin shoppailemassa kaverin kanssa ja nää suorastaan huusi mun nimeäni. Kengät tuntui täydelliseltä jalassa, mutta rahatilanne ei antanut myöten. Kaveri kuitenkin sovitti kenkiä myös ja lopulta kaveri kiikuttikin kaunokaiset kassan kautta kotiin. Olin katkera! Kunnes n. kuukausi takaperin olimme istumassa kaverilla iltaa ja tämä samainen kaveri valitti, että ei ole käyttänyt näitä kenkiä kuin 2 kertaa! Hän ei osaa kävellä niillä eivätkä ne tee hyvää yliliikkuvalle nilkalle. Rahat ja kengät vaihtoivat omistajia ja nyt puolitoista vuotta myöhemmin sain kuin sainkin nää herkut omaan hyllyyni ja vieläpä super-halvalla. Kuvassa kengät on vähän likaiset baarireissun jäljiltä.. hups.

2 kommenttia:

kettu kirjoitti...

Hei tuo H&M:n mekko on aivan paras! minulla on sitä samaa mekkoa kaksikin kappaletta mustana, ihan paras kun laittaa legginssit, sen mekon ja siihen viskaa päälle tyyliin ylisuuren ruutupaidan.

Tajja kirjoitti...

No jooo niin on! Kaduttaa etten ostanu saman tien kaikissa väreissä..