perjantai 23. syyskuuta 2011

Yoshi

Jopas oon nyt ahkera postaaja.

Kun olin pieni, meillä oli Super Nintendo. Ja sanon edelleenkin että se on paras pelikonsoli mitä on kuunaan keksitty. Ja ehdottomasti lempparipelini siihen oli Yoshi's Island. Yoshi-dinosaurus kuljetti Mario-vauvaa selässään ja tappeli Bowseria vastaan ja vaikka mitä siistiä. Valitettavasti konsoli ei enää toimi ja pelikin on varmaan heitetty pois. Onneksi mulla on ihania nörttiystäviä, jotka latasivat mulle tietokoneelle sen samaisen pelin :') Ja Yoshi-fanityttöys voi jatkaa voittokulkuaan.

Tämä esipuhe oli tarpeellinen, että voisitte edes jotenkin ymmärtää uutta hankintaani. Saanen esitellä, YOSHI-LOMPAKKO!





Nyt voin vihdoin lakata murehtimasta ex-lompakkoani. Mulla oli mukamas maailman hienoin pianonkosketinkuvio-lompakko vielä pari vuotta sitten, mutta se varastettiin ja oon tähän päivään asti ollut sen takia murheissani. Mut voin kertoa että se pianolompakko oli suorastaan ruma tähän verrattuna. Okei, Yoshi-lompakko ei ole maailman käytännöllisin, tähän ei juurikaan mahdu kolikoita ja korttitaskuja on makuuni liian vähän. Myöskään kuitteja ei voi loputtomiin säilöä lompakossa, kun kapistus on niin ohut ettei sitä saa kiinni jos se pullottaa liikaa. Mut pikkuvikoja, opettelen vaikka käyttämään kolikkokukkaroa ja kirjastokortin ja tälläset voi survoa vaikka setelitaskuun jos ei muuta. Kauneuden vuoksi pitää kärsiä jne.

Väliin kuvausassistenttini, eli Nilkki-kevennys.



Ja sit jatkuu juttu. Lompakko on tosiaan tilattu EMPltä ja korkeahkot postikulut saivat aikaan sen, etten viitsinyt tilata lompakkoa pelkästään, vaan sorruin pariin muuhunkin juttuun, joista toista olen katsellut jo pitkään ja toinen oli vähän heräteostos. Valitettavasti multa loppui akku kamerasta ennen kuin sain kaiken ikuistettua, joten muista jutuista näytän vaan tälläsen härnäävän kuvan mistä ei ymmärrä mitään. No okei, ehkä voitte päätellä mitä pahvilaatikko pitää sisällään ja ton vihreän asian tarkoitusta voinette myös miettiä. Näistä lisää myöhemmin.

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Dropinmarketista -10% koodilla HARDCORE!

Spread the word? ;)
http://www.dropinmarket.com/fi/

Minna Luodes kirjoitti...

Ihana blogi sulla :) Ja ihana postaus, oon itekki kova Super Mario fani, ja yoshi on munkin lemppari hahmo :)